Propere gemeente, juist sturen

U vindt hier ons ‘Propere gemeente, juist sturen’-plan. We streven ernaar dat iedereen dagdagelijks een propere gemeente ervaart die juist bestuurd wordt. Niet alleen bij het wonen, het werken maar ook bij het deelnemen aan het ruime aanbod voor vrije tijd, jeugd, sport, enz.

Uitvoering geven aan een programma vraagt daadkracht en verantwoordelijkheid nemen (juist besturen). Dit zijn eigenschappen die u bij ons voor bewezen kan aannemen. We kunnen u de ervaring van vele goede bestuurders en niet te vergeten onze minister aanbieden. Samen met een sterke groep geëngageerde en echt bekwame kandidaten.

De voorbije periode hebben we heel wat gerealiseerd maar er is nog werk aan de winkel. Voetpaden in wijken dienen hersteld te worden en te hoog groeiende bomen gerooid en heraangeplant. Uitdaging blijft de behoefte aan een jeugdontmoetingsplaats en bijkomende sportinfrastructuur voor binnensporten . Dit is maar een kleine greep uit ons plan.

Uitvoering geven aan plannen is boeiend en daar doen we het voor. Samen ervoor zorgen dat Evergem onze “schone” gemeente blijft. Dit idealisme is belangrijker dan de strijd om de macht.

CD&V plannen voor: